start mijn schip avontuur - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniella Slooter - WaarBenJij.nu start mijn schip avontuur - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniella Slooter - WaarBenJij.nu

start mijn schip avontuur

Blijf op de hoogte en volg Daniella

24 November 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na 6 weken lang leren, behandelingen geven spa tours oefenen, retail lessen en ga zo maar door. Heb ik donderdag me details gekregen. En dan besef je ohja ik blijf niet in london ik ga nu echt naar mijn schip. Heel gek die gedachte. Nu gaat het avontuur pas echt beginnen en nu gaat het zwaarste allemaal nog komen.

Toen ik te horen kreeg wat voor schip had, heb ik gelijk mama berichtje gedaan dat ze gelijk moest gaan kijken waar ik heen ga, hoe het schip eruit ziet enz. Daarna kreeg ik me vlucht details en zag ik dat ik gelukkig nog een dagje er tussen had en dat ik naar los angeles mocht vliegen, maar gelijk daarna zag ik dat het 11, 5 uur vliegen was. Toen dacht omg hoe ga ik dat uitzitten en hoe ga ik daar komen zo in me uppie...

De vrijdag was een relaxt dagje op school en het voelde totaal niet dat dit me laatste dag was. 'S avonds heb ik nog even een drankje gedronken samen met sharon omdat het me laatste avond was. We zaten terug in me bus rn toen moest ik afscheid nemenw. Zo raar omdat te doen in de bus. Toen heb ik me koffer verder ingepakt en mama gedag gezegt op skype.

En toen begon het avontuur.. alleen naar LA. Om 8 uur werd ik opgehaald door de taxi en moesten een ander meisje nog ophalen. Zij Moest dezelfde tijd inchecken dus we konden een taxi delen. Aangekomen op het vliegveld hebben we gedag gezegt en moest in gaan inchecken. Het waren van die zelf incheck dingen waar ik natuurlijk weer niks van snapte maar na een half uur was het gelukt. Daarna naar de douane met me zware schoudertas... ik was goed maar me tas in niet. Ik dacht neee nee nee.. ik moest gaan boarden om 10:10, dat stond op me boarding kaart. En om 10:10 stond ik er nog bij de tassen controle, ik kreeg zweethandjes en werd, lichtelijk gestrest. Maar 2 aarde mensen lieten me voorgaan oomdatik eerder moest boarden. Uiteindelijk zat me handdesinfectie niet in me zakje....
Ik wist me gate en liep er naar toe onderweg zag ik zoveel leuke winkels waar onder een CHANEL winkel.. ik dacht neeee door lopen en snel haha.
Na 20 minuten in de rij zat ik eindelijk in het vliegtuig.
In hrt vliegtuig heb ik 3 films zitten kijken, muziek geluisterd en 1 uur geslapen. En het duurde zooo lang voordat we er waren.
Aangekomen op het vliegveld in LA moest ik door de paspoort check, was gelukkig goed en ik loop naar de kofferband en ik zie gelijk mijn koffer!
Na weer 20 minuten wachten eindelijk een shuttle bus gevonden die me bij me hotel bracht. En eindelijk was ik er, ik had het gewoon even geflikt.
Ik ben gaan eten, gaan douchen lag om half 7 in bed (in nl was het half 4 snachts).

En nu kon ik niet meer slapen. (5:10) dus heb ik dit maar liggen doen.
Pff vandaag is de dag. Over paar uur ga ik mn eerste stap op mijn schip zetten ben zo zo benieuwd en heel zenuwachtig.
Ik ga jullie allemaal op de hoogte houden met hopelijk snel ren nieuw reisverslag.

Xxxxx

  • 24 November 2013 - 15:53

    Opa En Oma Dees:

    Hoi Daniella we hebben net de Norwegian Star bekeken ook de reizen die je gaat maken het ziet er aantrekkelijk uit. Wij wensen je een hele leuke tijd. Groeten opa en oma Dees.

  • 24 November 2013 - 16:08

    J.A.Dees:


    L

  • 24 November 2013 - 17:07

    Joke:

    Leuk Daniella om je zo te volgen,dat ga ik zeker doen. Een hele fijn reis en groeten van ons.xxx

  • 24 November 2013 - 17:22

    Oop En Oom:

    Hello Love,
    Knap gedaan hoor onze complimenten, nu gaat de reis beginnen waar je lang naar uit hebt gekeken.
    Het is echt een halve wereld reis. Heel veel succes, geniet van alles wat je ziet en ook de moeilijke momenten kan je vast aan. Nu hebben wij een probleem nl.waar stappen wij op.Succes groetjes je volgers O&O xxxxxX

  • 24 November 2013 - 17:35

    Nellie Slooter:

    Geniet met volle zee-teugen ;-)

  • 24 November 2013 - 17:47

    Gerard En Ina:

    Meis TOP van je zo allemaal in je uppie. We gaan je zeker volgen. Het zal hard werken worden maar wat een beleving de meeste meiden zullen jaloers op je zijn. Vergeet ondertussen niet te genieten van al het mooi,s wat voor bij komt....DIKKE XXX Ook van Gerard natuurlijk...

  • 24 November 2013 - 18:57

    Shar:

    Je kunt het schat! Heel veel succes met je eerste dag en geniet er van! Ik weet zeker dat je het kan XXXX

  • 24 November 2013 - 19:59

    Jade:

    Lieve schat,
    Wat leuk om dit te lezen. Ik ben zoo ontzettend trots op je!!
    Heel veel succes aankomende dagen met alle nieuwe dingen om je heen.
    Housuperveelvanje!!

  • 25 November 2013 - 20:47

    Diana:

    Wat een belevenis en dan te bedenken dat dit het begin is. Inmiddels heb ik al iets meer gehoord. Ben nieuwsgierig naar het volgende verslag.

    Groetjes Rob, Diana en Franceska

  • 01 December 2013 - 01:19

    Diana:

    Gisteren met je gesproken. Af gesproken dat je deze week weer gaat schrijven. Spannend het verslag. Kijk e naar uit.

    Liefs je tanie

  • 20 December 2013 - 20:28

    Oop En Oom:

    Hello Love,
    Fijn te lezen dat je het al beter naar je zin gaat krijgen en meer werk.
    Leuk de foto's van je. Nu weer op naar LA. Je schoenen zijn ook leuk.
    Heel veel plezier.Dikke xxxx<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

shiplife

Eindelijk mijn details

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

new blog

04 Februari 2014

weer een hele belevenis

04 Januari 2014

third blog

20 December 2013

ship life

24 November 2013

start mijn schip avontuur
Daniella

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 4328

Voorgaande reizen:

24 November 2013 - 31 December 2013

shiplife

Landen bezocht: