new blog - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Daniella Slooter - WaarBenJij.nu new blog - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Daniella Slooter - WaarBenJij.nu

new blog

Blijf op de hoogte en volg Daniella

04 April 2014 | Mexico, Puerto Vallarta

It's been a while but you have another blog!

Eigenlijk weet ik helemaal niks meer van al de afgelopen cruises maar ik probeer jullie zoveel mogelijk te vertellen. de 14 daagse cruises heb ik 1 keer me target gehaald, eindelijk. Gaat steeds beter gelukkig. In één van de 14 daagse cruis waren er ook flakkeeënaars aan boord, ben je aan de andere kant van de wereld kom je nog mensen van't eiland tegen, heel gek, wereld is dus erg klein. Ook heb ik eindelijk van miami mogen genieten, adele en ik zijn wezen shoppen in victoria secrets, heel wat geld uitgegeven in niet eens 2 uur hahaha. Record! Maar ik hou van miami haha ik wil er echt wonen! In de laatste 14 daagse in huatulco ben ik samen met keara, mo and adele naar een resort geweest. Omg wat was dat geweldig zeg!! Moesten een dag pas aanvragen en dat was het. We konden eten en drinken wat we maar wilden. Helaas moest ik die avond voor 1 klant terug komen in de spa. Maar dat mocht de pret niet bederven, 4 cocktails was allowed hahah. Toen moest ik ook echt stoppen want sinds kort doen ze testen aan boord, voor alcohol en drug, en aangezien ik eigenlijk niet mag drinken omdat ik geen 21 ben was het verstandig om te stoppen. Verder weet ik eingelijk niet meer wat ik verder heb beleefd in de laatste 14 daagse cruises. Dus dan maar beginnen met de 7 daagse run. 7x 7 daagse cruises. Money money dachten we! Helaas was dit niet echt het geval. De eerste 7 daagse cruise was oke, helaas niet me target gehaald. De tweede 7 daagse begon met een bezoek van headoffice... Niet echt iets om vrolijk van te worden, want de spa doet het namelijk niet erg goed.. Hebben ook heel wat te horen gekregen, goede punten wat we konden verbeteren maar ook veel dingen wat we allemaal verkeerd deden. na dit gesprek moesten we weer vrolijk ons lachende en happy face aan iedereen laten zien. Wat soms zo vermoeiend is op een embarkation day.. Al die lachrimpels in je gezicht, einde van mijn contract kan ik botox gaan doen haha. In cabo san lucas hebben we overheelijk gegeten, je kan niet voorstellen hoe blij wij zijn als we vrij zijn en normaal en goed eten kunnen eten! Ook ben ik nog steeds flink hard bezig in de gym, mijn personal trainer drilt me keihard, 3 dagen spierpijn na elke training. Goed teken dus. Verder deze cruise was niet echt goed, heb me target weer niet kunnen halen en mijn eind van de cruise wat het zelfde als toen ik begon.. Niet zo goed dus.. Moet er weer keihard tegen aan met de volgende. De derde 7 daagse was eigenlijk redelijk hetzelfd, gelukkig iets meer verdiend dan de vorige.. Er was ook 1 man, een beetje een gekke man, die persee met mij een treatment wilde. Ik stond in de atrium te promoten, toen kwam richard(name of this man) naar me toe, eerst gewoon een normaal gesprek, daarna zeg hij, ja ik heb morgen een behandeling maar eigenlijk wil ik bij jou want ik vind jou veel leuker... Ik dacht dus al hmm okeee? Dus ik antwoorde oke meneer ik zal kijken wat ik voor je kan doen en wat voor tijd ik voor je heb, ik bellen naar de spa, ik had 3;15 open. Nou dat was perfect voor hem maakte hem niet uit wanneer als het maar met mij was. Vervolgens loopt hij weg en komt terug zegt hij your lipstick really suites your skin it's perfect I like it.. Omg creepy hahah. Volgende dag 3; 15, ja hoor daar was hij. Tijdens mijn consultation bleef hij me steeds aanraken aan mijn arm, ik werd echt gek haha. Dus ik stopte maar met mijn consultation en zei tegen hem alright sir, you can get your self ready, make your self comfortable under need the first sheet, face down and you can wear your own underwear! Terug in de kamer zeg hij is moest me onderbroek aan houden he, ik wist niet hoe snel ik jaaaaa moest zeggen want hij was al van bed aan het gaan. Tijdens de behandeling begon die opeens over de mannen aan boord te praten, dat ik wel genoeg aandacht zou hebben bla bla bla. Ik deed net of ik het niet hoorde en ging gewoon verder haha. En ondanks dat die met zijn gezicht naar benden lag zegt hij owh by the way I saw you're wearing your nice lipstick again I love it. Aan het einde van elke behandeling hebben we altijd een recommendation, ook ik moest het bij deze man doen en ik wist 100% zeker dat die iets zou kopen want hij was ondersteboven van mij.. Haha en ja hoor hij kocht een aantal producten. En aan het eind zei die ik kom waarschijnlijk nog een keer hoor. Gelukkig is die die cruise niet meer voor een behandeling geweest. Soms heb je echt rare mensen er tussen zitten!! Ik had gehoopt deze cruise mijn target te kunnen halen maar jammer genoeg weer niet. Nu zijn we alweer aangekomen bij cruise nummer 4, de weken gaan wel snel voorbij maar een nadeel is je bent zo in het weer dat je niet meer goed weet wat je die weken ervoor hebt gedaan. De start van deze cruise was zoals gewoonlijk weer chaos maar ook omdat we heel veel dingen anders gaan doen.. Wat niet allemaal even leuk is.. Veel dingen veranderen en het is allemaal net wat strenger, bijvoorbeeld: om op embarkation dayom 8 uur vrij te zijn moet je 5 thermals hebben verkocht, 1 keer de 10-20-30 promtie hebben geboekt, 2 behandelingen voor die avond en je 8 am hebben geboekt voor de volgende dag... Om elke dag om 8 uur vrij te zijn ipv van 9:30 moet je 5 thermals hebben, 3 x 10-20-30, 2 behandeling op embark day, je 8 am en 9:15 en je cabo morning 8 am hebben geboekt... Flink wat dus... En dit is je verwachting voor elke embark.. Ik heb de eerste gehaald dus ik was op embark m 8 uur klaar. Maar de rest van de cruise moest ik gewoon werken van 7:30 am tot 9:30pm . Wat dus totaal 12 uur is op een dag... Erg slopend.. Gelukkig was ik de middag en avond vrij in cabo, helaas wilde niemand naar het strand dus besloot ik gewoon om alleen te gaan, van de haven een taxiboot gepakt en die bracht me naar mangobeach, heerlijk aantal uurtjes liggen bakken in me uppie, had ik ook even nodig, soms is het heerlijk om alleen te zijn. Die avond hadden we een etentje omdat er weer een spagirl jarig was, daarna zijn we naar de crew bar gegaan om de avond te eindigen. Gelukkig kon ik die dag erna lekker blijven liggen omdat ik later kon beginnen , had mijn andere halve dag vrij in de ochtend. Mazatlan evening hebben we een les zelfverdediging gehad van mijn personal trainer, was erg leerzaam en ook erg lachwekkend. Helaas de dag erna iets minder want mijn rug was nog meer zeer gaan doen en ik had een aantal blauwe plekken haha. In de avond ben ik voor het eerst in 4 maanden naar de white hot party geweest. Spreekt voorzich iedereen is in het wit. Was erg gezellig en gelukkig hadden we een uur terug met de tijd. Maar als nog was ik kapot de volgende dag.. 5 uur slaap is toch niet genoeg before a seaday. De laaste sea day was niet heel erg druk maar gelukkig wel eindelijk me target gehaald!! Dus dat betekend deze cruise aantal uurtjes extra vrij. De dag voor emabrkation day hadden we iventory, betekent alle producten in de spa tellem, professional and retail. Wat een drama we begonnrn om half 7 en waren 11 uur klaar. Ik moest de professional room tellen, wat een drama! Had ik eindelijk alles geteld, komt er om de haverklap van alles uit al the treatment rooms wat ik weer moet bijtellen, ik was zo geïrriteerd op een gegeven moment dat ik begon te vloeken en te schreeuwen haha. Al die meiden stonden versteld, die wisten niet dat ik dat in me had. Ik heb veel geduld, maar toen werd het me toch even iets te veel. Na het tellen ben ik ook gelijk weg gegaan en gaan slapen, ik ben niet eens een wijntje wezen doen in de crew bar om de cruise af te sluiten. De volgende dag moesten we vroeger op omdat de coast guard aan boord kwam. We moesten dus een hele crew drill doen, wat een uur duurde. Daarna begon onze embarkation day weer. Gaat zo snel die weken, heb het gevoel dat ik elke dag een embarkation day heb... De start was niet heel goed maar we houden de moed erin. Het begin van de cruise was niet echt heelmgoed helaas, erg rustig in de spa. Gelukkig was ik mazatlan de hele dag vrij, wat ik ook wel nodig had, ben namelijk de laatste paar dagen erg snel geïrriteerd, haha niet echt iets voor mij. En het was ook wel fijn een beetje frisse lucht want ik had namelijk een lichte hangover van de vorige nacht. Adele en ik zijn heerlijk naar het strand geweest en hebben we liggen bakken voor een paar uur en voor mijn hangover hebben we maar een paar tequila shots en cocktails gedronken haha. In de avond zijn vroeg gaaan slapen, mijn alarm gaf aan 10 uur, heerlijk gevoel! Vandaag was ik een aantal uur vrij in puerto vallarta, samen met de spa meiden ben ik wezen shoppen. Helaas moesten we om 4 uur weer aan boord zijn, en 5 uur tot 7:30 moest ik nog werken. Niet heel erg bijzonder want het is zo rustig in de spa. En vanavond white hot party again! Party party♡

  • 04 April 2014 - 09:08

    Oop En Oom:

    Hoi Lieverd, leuk om alles weer te lezen. Wat een vreemde mannen heb je er toch bij. Maar handig dat je hem gelijk producten heb verkocht. Het is nu aftellen voordat je aan de oversteek begint. Ma en ik tellen de dagen dat we meegaan cruise. Je maakt wel lange dagen hoor maar probeer te genieten van alles wat je ziet, waar je ook komt. Het was weer leuk te lezen over je belevenissen. Kijken weer uit naar de volgeende. Dikke knuffel Xxx

  • 04 April 2014 - 09:21

    Corine:

    Heee mop, wat fijn om weer te lezen dat t nog steeds zo goed met je gaat! Gewoon blijven genieten en de tijd zal omvliegen! Dikke kus xxxx

  • 04 April 2014 - 15:35

    Mamsie:

    Hey lovely. Je hebt er weer een leuk en lang verslag van gemaakt. Heel erg leuk om te lezen. De oversteek gaat nu al opschieten jij kunt wachten maar ik ook niet hoor....... Ben flink aan het aftellen.
    Fijn dat nu ook meer plezier kunt maken en ervan kan genieten. Als ik jou was zou ik maar genieten van je laatste trip naar Miami..... En als je vrij bent voor een huisje gaan kijken hahaha.... Wel met zwembad jacuzzi palmbomen lange oprijlaan enzzzz. Wie zal het zeggen hoe je toekomst er uit gaat zien. En tja die ene man ach die was eerlijk haha maar blijkbaar geen leuke man.... Gestel dat het een hele mooie jongeman was geweest ja wat dan he....... hihi. Zo ik heb weer genoeg getikt want jij hebt minder tijd om te lezen dan wij.... Ik mis je nog steeds dat gelukkig dan weer wel. Love you sweety big kissssss. See you soon xxxxxxx

  • 04 April 2014 - 18:26

    Janny Neels:

    Leuk verhaal, moest wel ff lachen en nog veel plezier en beterschap met je rug. Groetjes janny

  • 04 April 2014 - 19:13

    O En O Dees:

    Hoi Daniella net weer van je reisverslag genoten fijn dat goed met je gaat. nog even dan maak je de oversteek naar Europa leuk dat je moeder en oma dan een week mee varen. Wij gaan half mei een weekje Middellandse zee cruisen ben benieuwd. Groetjes o en o Dees

  • 06 April 2014 - 10:06

    Jasper Grootenboer:

    Hee Danielle, Leuk om je avonturen te lezen. Het is zoals ik begrijp hard werken voor je. Het ziet er vaak als klant enorm chil uit op zo een schip. Maar zoals jij het uitlegt is het keihard werken. Is erg interessant. Ik hoop dat je aankomende tijd meerdere targets mag gaan halen. Heel veel plezier in de fantastische omgeving daar. Jasper

  • 06 April 2014 - 19:25

    Diana:

    Fijn om te lezen dat het leuk is. Maar ik miste wat stukjes zoals het virus en de krokodillen. Je foto's op facebook zijn leuk. Maar ik lees wel dat je je goed vermaak. Het gaat nu wel opschieten dat je de overtocht gaat maken en dan zal je de target wel halen.
    Hier is Franceska de dagen al aan het tellen dat we naar Dover komen hopelijk mag je van board.
    Geniet maar lekker we zien je binnenkort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

shiplife

Eindelijk mijn details

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

new blog

04 Februari 2014

weer een hele belevenis

04 Januari 2014

third blog

20 December 2013

ship life

24 November 2013

start mijn schip avontuur
Daniella

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1617
Totaal aantal bezoekers 4321

Voorgaande reizen:

24 November 2013 - 31 December 2013

shiplife

Landen bezocht: