third blog - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Daniella Slooter - WaarBenJij.nu third blog - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Daniella Slooter - WaarBenJij.nu

third blog

Blijf op de hoogte en volg Daniella

04 Januari 2014 | Verenigde Staten, Palmdale

Hoi Hoi,

Hier mijn derde blog!

Heb deze paar weken weer heel wat beleefd. na mijn tweede blog zijn we begonnen aan de 7 daagse cruise. Van los Angeles to los Angeles. We hebben in de 7 dagen 3 zeedagen en 3 portdagen dus de tijd gaat wel hard. Embarkation day was heel erg druk, maar dat is alleen maar goed. Had dezelfde dag een aantal klanten op staan. De dag erna had ik een moeder en dochter die kwamen voor de swedisch massage en 15 minuten extra. de 15 minuten extra waren niet geboekt voor hun dus dat betekend dat we flink uit zouden lopen voor elke behandeling.. Ik ben naar adele (receptionist) gegaan en gevraagd wat ik moest doen, ze zei zeg dat de receptioniste het niet had geboekt maar dat dat we het op een later tijdstip van de dag of week konden doen en ipv 15 minuten 25 minuten. Daar was deze mevrouw het niet echt mee eens en was achteraf gaan klagen.. En kreeg eind van de week een gratis massage...verder die dag verliep alles wel goed en ging erg snel. Ik was echt doodop. dag erna waren we in caba san lucas en ik was vrij in de middag, samen met de manager, adele en 2 philipijnse meiden hebben we een fietstaxi genomen haha die man heeft zn eigen dood gefiets, hij had het echt heel zwaar met 5 meiden achterin. Heuveltje op! Maar we hebben enorm gelachen. Aangekomen in het winkel centrum hebben ben ik met juliet en mary ann de twee van de philipijnen gaan shoppen, ze moesten en secret santy present kopen. En een mee valler we hadden wifi in de mall. Helaas werkte het niet overal zo goed.. We hadden zin in een ijsje dus we vroegen hoe duur het was, ik was al aan het kijken welke smaak ik zou kiezen. Zeg die vent $7,70. Dus ik kijk hem aan en ik zeg 7,70!!! Are you serious? Haha die meiden moesten hard lachen en zijn we snel weg gelopen. Die avond waren we beetje te laat op het schip, crew moet altijd iets eerder aan boord zijn. Die avond hebben we secret santa gevierd, ik heb hele schattige swarovski vlinder oorbellen gekregen van travis (male massage therapist). Daarna zijn we op de foto gegaan met iedereen van de spa en hebben we feest gevierd in spinnakar (lounge/bar). Iedereen was erg dronken die avond en het was erg leuk om te zien, vooral als je de enige bent die nuchter is. De dag erna was kerstmis en wat was dat een rare dag. In de ochtend moest ik gewoon werken. En smiddags was ik vrij. Die dag waren we in mazatlan, niet echt een hele mooie plek. Ik was samen met keara (kapster) en haar vriend. Gingen snel plek zoeken waar we konden eten en waar wifi was. Na tijdje lopen hadden we het eindelijk gevonden. Ik ging gelijk skypen met het thuisfront. Verbinding was niet echt optimaal maar we konden praten, heb ook flink wat traantjes gelaten. Maar het was zo gek om te zien, ik leef echt in een andere wereld. Na paar uur zijn we weer terug gegaan naar het schip. Toen ik in me cabin was ben ik op bed gaan liggen was erg moe en verdrietig, ben in slaap gevallen en werd paar uur later wakker met dikke huil ogen.. Ik wilde uiteten om kerst toch beetje leuk te maken, adele wilde mee en hebben we heerlijk sushi gegeten. Daarna ben ik naar bed gegaan.
De dagen erna waren zoals gewoonlijk een normale werk dagen alsof er geen kerst is geweest. De laatste dag was ik er van overtuigd dat ik me target zou gaan halen, helaas was dit niet zo.. Vanwege twee klanten die geld terug kregen.. $200 kwam ik tekort.. Was beetje teleurgesteld, but thats life en gaan we gewoon weer verder. We beginnen gewoon weer een nieuwe week. De nieuwe 7 daagse cruise begon iets rustiger dan de vorige. Maar ik had de eerste dag gelukkig wel al klanten. De dag erna was ik helemaal volgeboekt, de dag ging daardoor ook lekker snel. Met oudjaarsdag waren we in cabo san lucas, ik moest gewoon de hele dag werken maar het was best rustig. Rond 4 uur hier en 12 uur in nederland hen ik mezelf opgesloten in de behandelkamer en heb ik geskyped met mijn mamsie. En cake gegeten ipv een oliebol haha. Die dag was net zoals als kerst heel dubbel en was ook een beetje verdietig. Die avond heb ik me haar laten verven, iets donkerder dan het was. Ik dacht nieuwe look, nieuw jaar, nieuwe start. S avonds was het feest op het pooldeck, voor de passengers but also for crew. Het was erg gezellig, het aftellen was heel gek en het ging zo snel. Iedereen nieuwjaar wensen die je nog maar 6 weken kent is ook gek haha. Maar het was een gezellige avond. De dag erna was ik gelukkig de ochtend vrij dus ik kon heerlijk blijven liggen en soort van uitslapen. We waren in mazatlan die dag dus ik vond het niet erg om niet van het schip te gaan. In cabo san lucas (2 januari) hoefde ik maar 3 uur te werken, ik had namelijk vrije uren omdat ik de thermal suite 14 keer had verkocht. ik ben samen met de manager en adele naar de mall gegaan en daarna naar een hotel waar we wifi hadden, konden eten en op het strand liggen. Heel veel crew members gaan daar altijd heen. Het was heerlijk om even in de zon te liggen en niks te doen. Maar helaas werd mijn rust verstoord door een stekende wesp. Ik werd gestoken in me hand/pols en het was niet echt prettig maar het was al snel minder. zijn terug gegaan naar het schip en hebben paar uur gebadderd in de crew jacuzzi. En ik mocht genieten van een stel walvissen, wat was dat gaaf om te zien zeg!! En wat zijn ze grooooot. Helaas die avond was mijn hand een beetje dik aan het worden, ik hoopte dat het niet erger zou worden want die dag erna hadden we een zee dag en was ik helemaal volgeboekt. Ik werd wakker die ochtend en mij hele hand, pols en arm was gezwollen, rood en jeukte verschrikkelijk. in de ochtend gelijk naar de medical gegaan en die zei dat het lijkt op een infectie.. En ik mocht niet meer werken die dag en heel wat medicijnen mee gekregen die ik moet innemen. Vandaag 4 januari weer terug gegaan naar medical omdat het nog niet verminderd was, mijn hele hand was nu opgezwollen. de dokter zei dat de ontsteking/infectie nu in mijn hand zit en de antibiotica die ze me had gegeven gisteren niet snel genoeg werkte dus ik kreeg een infuus met antibiotica en steroids. Was geen pretje maar ach het is voor goed doel! So they place me on off duty again. Dus nu maar rust houden en filmpje kijken. Zo dit is mijn verhaal tot nu toe haha, heel wat beleefd dus!

  • 04 Januari 2014 - 23:22

    Ina:

    Nou zo te lezen maak je tenminste nog eens mee. Mooie plaatsjes te dure ijsjes en volgens mij doe je ook een hoop mensen kennis op. Ja en die wesp?? Heb je wel gelijk het gif er uitgezogen?. Ga verder lekker genieten. Xxx

  • 04 Januari 2014 - 23:29

    Linda Van Dorsselaer:

    Hallo Daniella,
    Wat beleef je veel zeg, leuk hoor. Jammer dat ik de eerste reisverslagen heb gemist, maar ik heb wel het één en ander van je tante gehoord. Je gaat toch niet afhaken hè? volhouden hoor, want daar krijg je spijt van. Wel jammer van die wespensteek, daar heb je natuurlijk die ontsteking van (denk ik) Ik heb het ook wel eens gehad en jeuken dat het doet, vreselijk. Ik deed er 's nachts verband om dat gedrenkt was in azijn, kan ik me nog herinneren. Maar ja nu kan je niet werken en dan verveel je je zeker. Probeer maar weer snel te gaan werken want dan is het des te eerder over......de afvalstoffen voer je dan zelf af doordat je masseert met je handen....
    Nou groetjes weer en voor jou de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar,
    dikke kus, Linda

  • 04 Januari 2014 - 23:42

    Oom:

    Hoi Mop,
    Leuk om je verslag te lezen ook al lees ik dat je verdriet heb gehad met de feestdagen en het allemaal niet zo was als thuis. Maar dit is nu allemaal geweest. Als je hand nu ook nog snel geneest kan je er weer tegen aan.
    Wat gaaf dat je die walvissen heb zien zwemmen dat zijn eilandjes apart zeker? We kijken weer uit naar je volgende verslag. Oop zegt ook afvalstoffen weg masseren dan komt het snel goed.
    Groetjes en dikke kus van Oop en Oom xxxxx.

  • 05 Januari 2014 - 00:46

    Mamsie :-):

    Hoi Lieverd,
    Weer een heel leuk verslag, ookal ben ik gelukkig van het meeste snel op de hoogte.
    Verdriet met de feestdagen was wederzijds maar dat wisten we van elkaar, vandaar dat we later nog contact met elkaar hebben gezocht. Na het skypen met de hele familie had ik er geen goed gevoel bij. Tja begrijpelijk en ik had gelijk maar we konden elkaar weer een beetje oppeppen.
    De afgelopen dagen hebben we elkaar behoorlijk gesproken door je infectie. Diana vond je foto leuk tot ze ineens zag dat je aan het infuus zat. Een reactie als shit ze zit aan het infuus ..... Haha.
    Ik vertelde Diana dat je me mistte bij de prik en ze moest ineens aan het hetzelfde denken als ik.... De houdgreep van Diana omdat je wrat weggebrand moest worden. . . :-)

    Toch leuk dat ik lees dat je walvissen hebt gezien dit had je me door je vervelende situatie nu nog niet verteld heeeeeel erg leuk dat je daarvan hebt kunnen genieten.

    We wachten vol spanning weer op je volgende verslag zeker op deze manier mee door gaan.

    Love you so so so so much darling. ....... Loves mamsie

  • 05 Januari 2014 - 00:49

    Joke:

    Daniella
    Beterschap met je hand.
    Ik heb weer genoten van je verhaal,en we zijn weer bij.
    Wat een avontuur voor je.
    Geniet er maar goed van dit nemen ze niet meer af je.
    De groetjes weer van ons. X

  • 05 Januari 2014 - 00:49

    Joke:

    Daniella
    Beterschap met je hand.
    Ik heb weer genoten van je verhaal,en we zijn weer bij.
    Wat een avontuur voor je.
    Geniet er maar goed van dit nemen ze niet meer af je.
    De groetjes weer van ons. X

  • 05 Januari 2014 - 09:40

    Nellie Slooter:

    Wat een belevenissen, zeg. Ik vind het leuk om t te volgen. Sterkte met je hand. Ik duim dat het snel weer over is…..
    XX

  • 05 Januari 2014 - 19:33

    Franceska:

    Heeeeeeeeeeeeeey, ik mis je heelerg en wouw... echt wouw ik bedoel shoppen en een meneer die voor je fietst altijd handig xD. Maar echt eeri van je hand en behalve dat hoop ik wel een keer dat bubelbad mag zien. Heel veel plezier verder en lekker bruin worden:*

    P.S. je haar is heel erg leuk geworden

    XxXxXxxXxXxXx Franceska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Palmdale

shiplife

Eindelijk mijn details

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

new blog

04 Februari 2014

weer een hele belevenis

04 Januari 2014

third blog

20 December 2013

ship life

24 November 2013

start mijn schip avontuur
Daniella

Actief sinds 24 Nov. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 4313

Voorgaande reizen:

24 November 2013 - 31 December 2013

shiplife

Landen bezocht: